МАВІ «Час життя» (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на закупівлю засобів по догляду для ВІЛ-позитивних клієнтів з обмеженим функціональним статусом.
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення діяльності проекту «Регіональний Комплексний Центр соціально-психологічної підтримки пацієнтів, які приймають ЗПТ, АРТ та протитуберкульозну терапію», що фінансується ВБО "Всеукраїнська мережа ЛЖВ" та МБФ «Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні» за кошти Глобального Фонду для боротьби з ВІЛ/СНІДом, туберкульозом та малярією.
Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг:
№ Назва Кількість уп./шт. Форма оплати
1. Підгузки д/дорослих розм. 2 №30 75 Безготівкова
2. Підгузки д/дорослих розм. 3 №30 100 Безготівкова
3. Підгузки д/дорослих розм. 3 нічні №30 50 Безготівкова
4. Гель д/інтим. гігієни min об’єм 250 мл 150 Безготівкова
5. Пелюшки підкладні 60Х60 №30 90 Безготівкова
6. Прокладки гігієнічні normal №10 75 Безготівкова
7. Серветки вологі 15 шт. 75 Безготівкова
8. Гель д / душа min об’єм 250 мл 300 Безготівкова
9. Щітка зубна середньої жорсткості 150 Безготівкова
10. Зубна паста 50 мл 150 Безготівкова
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг
Щомісячно з 15 липня 2015 р. по 30 червня 2017 року
Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам
Наявність асортименту товарів, передбаченого у описі позицій до закупівлі товарів, зазначеному вище, якість товару. Засвідчені Учасником копії сертифікатів якості, або паспортів заводів-виробників та заповнений Додаток № 1
Безкоштовна доставка товару на склад замовника Зазначення в Додатку 1
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
Право на здійснення підприємницької діяльності та право на здійснення діяльності, що ліцензується Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується)]
Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).
Склад тендерної пропозиції:
1. Тендерна пропозиція у формі заповненого Додатку 1 з печаткою та підписом уповноваженої особи.
2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище);
3. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки.
Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: Парахонько Ірина Леонардівна, президент асоціації, тел.: 0512-48-96-38, 050-416-90-10, адреса ел. пошти: time_life@ukr.net.
Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:
1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.
2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
5. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
6. Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.
7. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендер
|