Контакт-центр ТзОВ «УНІКОЛЛ» висловлює Вам свою повагу і пропонує Вам використати наші можливості для досягнення економічного зростання і процвітання Вашої компанії. Використання послуг контакт-центру — це зменшення фінансових витрат компанії, заощадження часу на основні і перспективні види діяльності, та отримання в розпорядження цілодобового, мультимедійного, інтерактивного інформаційного центру.
Послуги, які надаються контакт-центром:
Обробка вхідних дзвінків (гарячі та інформаційні лінії):
- організація інформаційно-довідкової служби , обробка скарг, пропозицій, рекламацій;
- служба заказів;
- лінія підтримки компанії її бренду та товарів;
- цілодобова клієнтська служба;
- організація і проведення телеголосувань.
Обробка вихідних дзвінків:
- інформування та робота з діючими клієнтами; - прямі продажі товарів та послуг по телефону;
- анкетування та опитування;
- актуалізація, ввід, формування та оновлення баз даних;
- моніторинг з ціллю перевірки якості роботи працівників;
- крос- продажі;
- master- дзвінки та експрес- дослідження.
Директ- маркетинг:
- телемаркетинг;
- масові розсилки FAX, E-mail, SMS;
- комплексне доведення інформації.
Послуги автоінформатора:
- IVR – інтерактивні послуги вхідного зв'язку;
- IVM - інтерактивні послуги вихідного зв'язку.
Колекторські послуги:
- актуалізація баз даних боржників;
- досудові інформаційно-роз`яснювальні процедури стягнення проблемних заборгованостей;
- облік та обробка виконаних платежів.
Віртуальний офіс:
- віртуальній секретар( адміністратор, менеджер)
Інформаційне забезпечення
Оренда робочого місця
Інтернет — магазин:
- в оренду;
- в подарунок.
Переваги, які Ви отримаєте разом з нашими послугами:
- економія людських ресурсів і інших витрат, за рахунок того, що контакт-центр обслуговує аналогічну кількість дзвінків меншою кількістю агентів;
- контакт-центр може організувати оперативний збір та передачу будь якої інформації по телефону в автоматичному чи напівавтоматичному режимі;
- підвищення ступеню задоволеності клієнтів за рахунок швидкої і коректної реакції співробітників на їх запити;
- детальний статистичний звіт про проведену роботу контакт-центра з можливістю деталізації(за часом, послугою, географічною приналежністю, і інше).
Заступник виконавчого директора – регіональний менеджер Клімов Сергій Олександрович
Контакти: (063)6736708; (050)7024752; (0512)571214; (048)7392082.
Гаряча лінія: 0800500252. Сайт: www.1callcentre.com . E-mail : klimov_sa@1callcentre.com .
|